مرجع اخبار رسمی مرجع اخبار رسمی .

مرجع اخبار رسمی

اخبارمعرفی ال جی کیو ۹؛ آیا میان رده ال جی ارزش خرید بالایی دارد؟

کالاسودا- در بین رده ال جی یکسری روز پیش به صورت رسمی رو نمایی شد . طبق خبر‌ها موجود، به لحاظ می رسد گوشی هوشمند ال جی کیو ۹، همان ال جی جی 7 فیت هست که با پردازنده ای کارکشته روانه بازار فروش خواهد شد .

مرجع اخبار  رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

طبق اطلاعات موجود، بین رده گران ارزش ال جی، قیمتی در حدود 445 دلار داراست و این کمپانی تمام عملکرد خویش را کرده می باشد که بتواند رقابت جالبی با برندهای دیگر به خصوص هواوی و شیائومی داشته باشد . این کمپانی حاذق در ساخت تلفن همراه هوشمند ال جی کیو ۹ از پردازنده اسنپدراگون 821 استفاده کرده است؛ پردازنده ای که روزگاری در کنار برترین ها قرار می گرفت و امروز ال جی قصد دارااست این محصول را روی دربین جایگاه خود قرار دهد؛ هرچند استعمال از این پردازنده سوال های بخش اعظمی را در ذهن کاربران ساخت خواهد کرد .

ال
جی کیو 9 با چه پردازنده ای روانه بازار می شود؟ در ماه های اخیر شایعات بخش اعظمی در قضیه استعمال از پردازنده اسنپدراگون 710 در این گوشی هوشمند منتشر شده بود؛ پردازنده ای که به حیث می توانست یک انتخاب خوب برای این متاع باشد . با این وجود، ال جی از پردازنده ای به کارگیری کرد که دو سال پیش علاقه مندان اکثری داشت . حالا باید روئت کرد برندهایی که پردازنده اسنپدراگون 710 را مسئله استفاده قرار داده اند چیره می شوند یا این که مارک ال جی که از چیپست اسنپدراگون 821 به کارگیری کرده می‌باشد .ال
جی کیو 9 با چه پردازنده ای روانه بازار می شود؟
این تلفن همراه میان رده ال جی از بریدگی ورقه نمایش فایده می پیروزی و به نوعی ظاهری جدید و به روز پیدا کرده هست . در بین مقام ال جی از یک لنز 16 مگاپیکسلی استفاده می پیروزی و برخلاف برندهای دیگر، این برند کره ای از یک لنز هشت مگاپیکسلی برای دوربین سلفی بهره می برد . در روزهایی که برندهای خالق تلفن همراه از لنزهای 20 و 24 مگاپیکسلی استفاده می برند، می بایست دید این مارک کره ای تدابیری اندیشیده که لنز هشت مگاپیکسلی این گوشی گوشی بضاعت رقابت با برندهای دیگر را داشته باشد یا خیر .

در کنار این ویژگی ها می توان یادآورد شد که موبایل هوشمند ال جی کیو 9 از اندروید 8 .1 بهره می پیروزی . همچنین حضور باتری 3000 میلی آمپری نیز به حیث ویژگی جالب توجهی نخواهد بود .

برگزیدگان
ویژگی دربین رده اندرزمیکرد

مرجع اخبار  رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ دی ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۰۸:۳۸ توسط:پایشگر موضوع: نظرات (0)