مرجع اخبار رسمی مرجع اخبار رسمی .

مرجع اخبار رسمی

فعالیت خطا یکسان‌سازی قبور شهدا رهبر انقلاب اسلامی

فعالیت
خطا یکسان‌سازی قبور شهدا رهبر انقلاب اسلامی گفتند: یکی از کارهای بدی که بعضی از مدیران گلزارهای شهدا انجام می‌دهند، این عمل نادرست یکسان‌سازی قبور شهدا می‌باشد .
به گزارش ایسنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب صبح امروز پس از زیارت مزار شهدای بهشت زهرای تهران با ابلاغ این این که «یکی از کارهای بدی که برخی از مدیران گلزارهای شهدا انجام می‌دهند، این فعالیت غلط یکسان‌سازی قبور شهدا است» افزودند: این [جا] عالی است؛ همین درست است، بیایند صاحبان این شهدا، پدرانشان، مادرانشان، فرزندانشان، همسرانشان، نشانه ای داشته باشند، عکسی داشته باشند، این عالی هست . این شکل، صورت ارگانیک می باشد . هیچ لزومی ندارد که ما این [علامت‌ها] را صاف کنیم، به خاطر اینکه می خواهیم زیباسازی کنیم . زیبایی هر جایی و هر چیزی به حَسَب خودش است؛ زیبایی انسان، زیبایی باغ، زیبایی قبرستان، زیبایی هر چیزی را باید به حَسَب خودش حساب و کتاب کنیم .

مرجع اخبار رسمی
گلایه
رهبر معظم انقلاب از یکسان‌سازی قبور شهدا رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: یک عدد از کارهای بدی که بعضی از مدیران گلزارهای شهدا انجام میدهند، این کار خطا یکسان‌سازی قبور شهدا می باشد .
پایگاه اطلاع رسانی محل کار مراقبت و انتشار آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای: رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز پس از زیارت قبور مطهر شهدا فرمودند: یک عدد از کارهای بدی که بعضی از مدیران گلزارهای شهدا انجام میدهند، این کار خطا یکسان‌سازی قبور شهدا است . این[جا] خوب است؛ همین صحیح است، بیایند صاحبان این شهدا، پدرانشان، مادرانشان، فرزندانشان،‌ همسرانشان، نشانه ای داشته باشند، عکسی داشته باشند، این خوب میباشد . این شکل، صورت طبیعی می باشد .

ایشان همینطور افزودند: هیچ لزومی ندارد که ما این [علامت‌ها] را صاف کنیم، به خیال این‌که میخواهیم زیباسازی کنیم . زیبایی هر جایی و هر چیزی به حَسَب خودش است؛ زیبایی انسان،‌ زیبایی باغ،‌ زیبایی قبرستان، زیبایی هر چیزی را بایستی به حَسَب خودش محاسبه کنیم .
مقدار
ارتقاء دستمزد کارگران معلوم شد/ تخصیص تسهیلات ۴ درصدی برای نصب پنل‌های خورشیدی عضو کمیسیون تلفیق گفت: بانک مرکزی مکلف به پرداخت تسهیلات برای نصب نیروگاه‌های شمسی در بخش ها محروم شد .
احمد امیرآبادی فراهانی عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ در گفت‌وگو با خبر نگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مصوبات گرد هم آیی نوبت عصر روز جاری این کمیسیون، گفت: بر پایه مصوبه این کمسیون خزانه مرکزی مکلف شد به صد هزار نفر از مردم روستا‌ها و بخشها محروم شهری و لبه شهر‌ها از طریق بسیج سازندگی به هر نفر ۵۰ میلیون تومان وام ها قرض‌الحسنه ۴ درصدی برای نصب نیروگاه‌های خورشیدی ۵ کیلوواتی ارائه کند .

وی افزود: اداره بسیج سازندگی به فیس بدون‌پول نصب و شیوه اندازی پنل‌های شمسی را برای این مشمولان انجام میدهد .

عضو کمیسیون تلفیق میزان دارایی ۹۸ همینطور در رابطه مصوبه دیگر این کمیسیون در رابطه ارتقا حقوق کارمندان در سال ۹۸ نیز اظهار کرد: به طور میانگین همه حقوق‌ها دربرگیرنده ارتقا ۲۰ درصدی می شود .


برچسب: مرجع اخبار رسمی،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۵۱:۰۰ توسط:پایشگر موضوع: نظرات (0)