مرجع اخبار رسمی مرجع اخبار رسمی .

مرجع اخبار رسمی

دوسالانه جایزه پیانو باربد برگزار می شود


پایشگر-دومین دوسالانه­ جایزه­ پیانوی باربد با سرمایه­گذاری مجموعه­ پیانوی باربد و برنامه­ریزی و مدیریت مؤسسه فرهنگی-هنری شهرآفتاب و همکاری اساتید برجسته­ موسیقی کلاسیک کشور 5 و 6 اسفندماه در تهران برگزار می شود.
 مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری تحلیلی

پایشگر-دومین دوسالانه­ جایزه­ پیانوی باربد با سرمایه ­گذاری مجموعه­ پیانوی باربد و برنامه­ریزی و مدیریت مؤسسه فرهنگی-هنری شهرآفتاب و همکاری اساتید برجسته­ موسیقی کلاسیک کشور ۵ و ۶ اسفندماه در تهران برگزار می شود.

به گزارش پایشگر،آرش اسماعیلی دبیر این دوره از دوسالانه در خصوص اهداف برگزاری این جایزه گفت:جایزه‌ باربد اصالتا جایزه‌ای آموزش‌بنیان است. رویکرد دور نخست آن فراهم‌کردن شرایطی برای مواجهه پیانیست‌های مستعد میهنمان با ریشه‌های آنچه می‌نوازند، یعنی رپرتوار پیانوی کلاسیک بود. از این رو از یک پیانیست و مدرس فرانسوی، «کریستوف بوکودجیان» برای تدریس در مسترکلاس‌ها، اجرای کنسرت و داوری دعوت به‌عمل آمد. برگزیدگان آن دوره نیز به فستیوال پلاژموزیکال فرانسه اعزام شدند و در شرایطی کاملا برابر با موزیسین‌های اروپاییِ هم‌سن خود، از تحصیل نزد مهم‌ترین پیانیست‌های حال‌حاضر اروپا و اجرا در این فستیوال بهره‌مند شدند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۰۸:۴۹ توسط:پایشگر موضوع: نظرات (0)