مرجع اخبار رسمی مرجع اخبار رسمی .

مرجع اخبار رسمی

“باور۳۷۳″رونمایی می شود

پایشگر-  به زودی یک جت جنگنده با قابلیت‌های مختلف رونمایی می‌شود.

به گزارش پایشگر،سردار رضا طلایی نیک  معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اعلام این خبر به صدا و سیما گفت: در جلسه غیرعلنی امروز مجلس، وزیر دفاع گزارشی از وضعیت صنایع دفاعی ارائه کرد که یکی از مهمترین آنها رونمایی از جت جنگنده پشتیبانی در روزهای آینده بود.

پایگاه خبری تحلیلی


وی گفت: بر اساس اعلام امیر حاتمی وضعیت سامانه های پدافندی ما بهبود یافته به گونه ای که امروز سامانه پدافندی باور ۳۷۳ در برخی زمینه ها قابلیت هایی بیشتر از اس۳۰۰ روسی دارد.

مرجع اخبار رسمی
سردار طلایی نیک توانمندی های موشکی کشورمان را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: وضعیت ما از این نظر به گونه ای است که یکی از پایه ها و مؤلفه های اصلی بازدارندگی دفاعی کشورمان در برابر دشمنان محسوب می شود.
وی همچنین درباره بخش دیگری از سخنان وزیر دفاع در این جلسه در خصوص بازنشستگان لشکری گفت: امیر حاتمی در جلسه غیرعلنی از اختصاص ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای بهبود معیشت بازنشستگان لشکری تشکر و در عین حال خاطر نشان کرد که هنوز با نقطه هدف مطلوب فاصله داریم.
معاون وزیر دفاع خاطر نشان کرد: اگر وضعیت اختصاص بودجه همانند سال گذشته در طول برنامه ششم ادامه پیدا کند ما فاصله پرداختی های بازنشستگان لشکری قبل و بعد از سال ۸۶ را به کمتر از ۱۰ درصد می رسانیم.پایگاه خبری تحلیلی

 
 
 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۵۹:۴۸ توسط:پایشگر موضوع: نظرات (0)